Manligt med bröllop

Idag däcka jag ner till läkaren för jag skulle kolla om jag hade astma. Klockan var runt 9, då däckade jag hem till kwang mäl som låg och sov. Vi skulle göra våra hyllningstal till varandra. Det gick fint.
Tryckte i oss en varsin pizzabulle o lite saft sen knata vi till skolan och åt lunch.

Mitt hyllningstal till kwang på hans bröllop:

Mäl, nu har du äntligen gått och blivit man.
Eller det är inte så manligt att gifta sig eftersom vi inte kommer kunna göra manliga saker såsom att dricka öl varje dag.
Men jag är ändå glad för din och Nadijas skull.
Vi har många fina minnen tillsammans. Som när vi va i våra bästa år, 16-17 och drack öl varje dag.
Eller när vi va på tatueringsmässan och du blev pruttfull och blev utkastad 3 gånger och spydde 3 gånger.
Nu är du inte en fri man längre, men vi kan fortfarande skicka ut frugorna och ha grabbkväll nån gång ibland.
Jag önskar dig och din fru all lycka i världen, men hoppas att du lär dig och dumpar slynan så vi kan bli ölhomies igen.

Bästa önskingar, Din vän mäl.


Efter skolan däckade jag hem. Sen ringde mange mus och sa att jag skulle komma ner till repan.
Kom dit vid 6 och vi repade en halvtimme. Sen satt vi och snackade några timmar tills jerry kom o bjöd oss på en varsin 2.8a. Då blev vi glada svettiga killar. Satt och snacka lite skit med han ett tag, sen åkte jag hem.

/ Lilla Cal Fadji

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAha snyggt tal verkligen ..

2009-04-22 @ 11:25:07
URL: http://naady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0