Myten om den bortglömda mackan

Det sträcker sig ända till början av de första tidsepokerna. Ryktet säger att jesus lät tillverka en macka som skickades till jorden med ett speciellt syfte.  Syftet var att den skulle bli uppäten av sin rätta ägare.
Mackan har färdats genom tid och väder, tills den nu äntligen har hittat sin ägare.
Den ligger nu på en tallrik bredvid mig och väntar på att uppfylla sitt syfte.


Snart ska jag däcka till skolan och ha en lektion, sen ska jag ha utvecklingssamtal :@
Sen ska jag chilla med My tror jag, sen blire gymma med Hansssssson, som fyller 19 på söndag.

Längtar till lovet. Då ska det bli grabbkväll hemma hos mig. Käka lite köttigt kött och dricka lite öl.

Ne, nu ska jag äta upp den bortglömda mackan och glo mina ögon på teve eller nåt.
käften

/ Usama Bin Cal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0