Pruttfull och handikappad

Ligger och kollar på csi och lyssnar på d-cab o myser med en pruttfull alex.
Han luktar svett och köttbullar. gott

Idag va jag på idrotten. Sen däcka ja, kwang och andré hem till kwang o tog lyng. Jag däckade in i duschen och chillade lite.
Sen drog vi till skolan och käkade, sen följde brole med oss till lidl och köpte 5 6-pack finkbrau åt oss.
Klockan var runt 12. Så vi däckade ner till gröna dalen och drack lite öl. Sen kom My, Alex, Beshan, Bobo och chillade lite med oss. Vi käkade lite TJIPS och oreos också.
Efter några timmar fick vi nog och jag o alex drog till lidl och köpte en platta öl. Sen däckade vi hem till mig och åt köttbullar och drack öl.
Lite senare kom My också och tog lyng med oss.

Sen tog vi 8 bussen till Natalie som inte va hemma, men Snea passade huset åt dem så hon langade fetaste partyt.
Så jag, alex, my och brolle drog dit och drack lite öl. Det va kul.


Nu äter vi tjips och chillar. Ska nog sova snart, för alex e pruttfull och måste sova. Jag med.

Pruttfulla hundar och russindiskon
/ finkcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0