Still Warm!

I fredags däckade vi till uppsala och partade hos lådan. Hon hade 18 årsparty.
Det var kul. Vi slaggade där för vi missade sista bussen. Sen hade jag tappat bort mitt busskort som inte var mitt.
Så jag fick låna 50 spänn av finne till bussen hem. Sen visade det sig att det va nån bitch som hade tagit det. Jag visade vart skåpet skulle stå och hämtade det hos henne.

Sen på lördagen när vi kom hem så däckade jag hem och duschade. Sen drog jag till Mr.Hands och chillade. Partyboy kom dit också. Vi knata till Emma och Marias 18års party vid ip. Men vi var för tidiga så vi fick inte komma in. Vi satte oss istället på en plätt med gräs och drack 2.8or och lyssnade på musik.
Sen gick vi in och haffade lite gratis drinkar och käka upp alla cheezballz.



Senare på natten drog jag mig till My där jag slaggade.
På morgonen vaknade jag av att Ida lyssnade på Huun-Huur Tu. Vilket fnask hon är.
Sen kom mamie och hämtade mig, och vi åkte till våran nya lägenhet och käkade frukost.

Igår vare brännboll vid gröna dalen också. Det var kul


/ Calbert Einstein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0