The cocks

Igår var rätt nice. Drog ner och chillade vid västerängen ett tag o drack lite öl. Sen kollade vi på sanctrum på borgen och nåt annat band som inte va så bra.
Efter det blev My hungrig så vi cyklade hem till henne och åt mat.

Alla skulle dra till Wikman o dricka öl men vi tyckte att det skulle bli för kallt att cykla ner igen så vi gick hem till mig och chillade lite. Fast sen så tjatade Wikman att jag skulle komma dit så jag råkade hoppa på bussen och träffade Norrland, Natalie och Snea.
Vi drog hem till Wikman och drack öl och hb med massa grabz, det var nice. Sen sov vi där.



Nu sitter jag och är sjuk och lyssnar på The Kooks. Längtar till Peace and Love.

/ Cal Qaida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0