When keeping it real goes wrong :q

Tja :q

Imorse vaknade jag av att Alex och My va pruttfulla. My däckade hem på dirren och jag och Alex lagade pyttipanna.
Efter vi inte va hungriga längre så mötte vi My och vi gick ner till västerängen och chillade. Alla sa att de skulle dit men när vi kom dit va ingen där. Sen kom massa grabbar.
Jag tog med hunden också förresten. Efter ett tag gick vi och köpte pizza. Sen blev Alex pruttfull och skulle på kryssning.

Jag däckade hem och åt ostkaka med mamma, sen mötte jag hansson vid pia och vi däckade ner till gröna dalen och chillade lite. Men det va massa fulla småfnask där, så vi gick bort en bit och satte oss vid gräset.
Sen kom hansson på att vi skulle åka tåg och dricka öl och däcka fnask.
Så jag och hansson satte oss på tåget och drack öl. Det var fnaskfritt på tåget. Bara gamla gubbar och iranier.
Vi däcka in till donken och åt lite mat och drack öl. Sen däckade vi hem. Värd kväll.


Nu dricker jag påskmust, lyssnar på Emmure och kollar på Macgyver :q ska nog sova snart.

Hoppas det blir nice väder imorrn
Macgyver åker skidor förresten.  "det är liksom fridfullt därute"

Macgyvers och Peter Björn och John

/ Cal Bundy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0