15-åringar som inte är 15-åringar längre och onyktra norrländare

I fredags skulle jag och My och Norrland till JJ i skokloster och parta. Så jag och My bestämde oss för att kirra en platta öl och en 3 liters dunk vin.
Vi kirrade en platta öl och en dunk vin + att jag råkade få 4 öl av Mama G också.
Efter vi kirrat öl så skjutsade Lovén mig och Norrland hem till nån kille som heter Wikman eller Vikman elelr nåt.
Snygg är han iaf.
När vi kom till wikman så lagade vi kebab och drack några öl och tog det lyng.
Sen vare dags att traska till bussen. Jag råkade va lite full på bussen och råka börja blöda näsblod, så My gav mig en tampong som jag stoppa upp i kråkboet.

När vi kom till JJ vare massa gyzzar där. Jag och Norrland varom enda dudesen. Det va nice.
Partade där lite, sen kom muffse och höll käften.
Efter ett tag tyckte fnasken att vi skulle dra till Olivia som hade party. Halvvägs dit träffade vi partyboy och massa grabbar. Dem sa att det sög hos Olivia så vi drog med oss dem hem till Jossan istället. Det vart lite drag iaf.
Men efter NÄSTAN en halv sjuttis så mådde inte Norrland så bra, så han tyckte att han skulle spy lite.
Klockan drog iväg, så vi sprang till bussen. Blue och Lillberg var också på bussen och chillade.
Norrland chillade för mycket längst bak i bussen. Han låg däckad på ett säte och spydde och sa att han va döhööng.

Vi hoppade av vid vivo. Norrland spydde lite till, vinglade iväg mot centrum och sa att han skulle till wikman. Men wikman bor vid gransäter, så jag och My tog norrland under armen och gick hem och sov.

Sen på lördagen så vaknade vi och gjorde lite käk. Sen däckade My hem, och morsan skjutsade mig och Norrland till wikman för vi skulle hämta våran dricka där.
Efter vi hämtat ölen och Norrlands tuttifrutti vodka så åkte vi till affären för vi skulle handla ingredienser till muffins som vi skulle ge till Drag.

Morsan droppade av Norrland, sen åkte vi hem och lagade käk. Det blev lövbiff med potatisgratäng och beasås.
Norrland kom förstås till mig efter han käkat och käkade med oss.
Efter maten bakade vi muffinsarna. Dem blev asnice.
Sen kom Modou, Ballzac och Händs. Vi chillade ett tag, sen knata vi till Drag som hade födelsedagsparty.

När vi kom till drag så gav vi henne muffinsarna och hon blev jätteglad. Tror jag.
Det var mycket folk där och det var kul som fan.

Vid 2-3 nångång drog jag, My och Norrland hem till mig.
När vi kom hem så käkade vi mat, sen gick vi och la oss.



Helt värd helg iaf :D

Flirtgubbar och mammatrosor / Cal frankenstein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0