18åringar och fnaskpartyn

I fredags drog jag hem till Nathalie och snacka lite skit med henne och Sara. Wikman kom senare och även Tom och Beshan. Jag var trött som en jude, höll på att somna på bordet. Men vi diskuterade lite om morgondagen eftersom vi skulle fira Nathalie då.

Senare fick jag skjuts av en halvfull Wikman på cykeln till gransäter ungefär. Sen drog jag och mötte My och arga Jocke, Håll käften jocke. Jocke var rätt så full, jag är lite rädd för Jocke när hon är full.
Jag skulle till Viktor bvl iaf, hittade inte vägen så fnasken fick komma och möta mig.

När jag kom dit var alla döda nästan, förutom några fnask som partade järnet på nedervåningen.
Satte mig i soffan och chillade ett tag, efter jag hade hälsat på alla grabbar.
Råkade få en öl av my, sen råkade jag få en till öl av my och en av Cammish och en bacardi eller vafan det heter av Emmelie.
Sen drog några grabbar till shell och köpte korv och Viktor och Theo gjorde kroketter. Käkade några såna grabbar och blev mätt i magen.
Och akta så inte Viktor har en bastu, så jag och My och Jocke satt i bastun och chillade. Fast Jocke är ingen riktig man så hon drog därifrån :@

Efter några hinkar svett klädde jag och My in da hood på oss och GICK hem till skörby. Det var rätt så långt.
Satte på min stegräknare på mobilen och vi skulle gissa hur många steg det var hem. Jag tror my råka vinna, Det va runt 4000 steg eller nåt.

På lördagen skulle jag och Fnaskwikman dra till Nathalie och käka middag hos henne. Vi skulle fixa öl men det gick inte så bra, så morsan gav mig en vinare som jag och Wikman skulle dela på. Jävligt manligt tycker jag.
När jag kom dit så vare uppdukat på bordet, tacos. nice :q
Det var trevligt som fan, och gott också. Nathalie bjöd på öl (y)

Efter vi hade käkat tacos och efterrätt drog vi ner till cribet på nedervåningen och chillade low.
Käkade lite TJIPS och jag och wikman satt där med våra manliga dricka.
Senare slängde vi in oss i Baba's bil och han åkte o hämta nå sprit till mig och wikman.
Nästa stopp var Ica. Sara skulle köpa en tårta till Nathalie och jag och wikman köpte ett tiopack heineken och groggvirke.
Sen drog vi hem till Sara och partade järnet. Det var kul som fan, det kom massa nice grabbar och några 95or brudar typ.
Jävligt värd kväll iaf och grattis igen til Nathalie :D



Jag är sjuk förresten :@ va inte i skolan idag, och imorrn ska jag till sjukhuset och kolla mina ögon.
Så det blir inge skola imorrn heller :D

/ Carl jan erik granqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0