Dr. Finkbrau

Shulululu

Idag vaknade jag vid 11 snåret och gick upp och käka pancakes. Sen har jag hållt käften och chillat ba.
Måste städa rummet snart, annars blire inge veckopeng.
Mina öronsnibbar mår inte så nice. Tror dom är döda eller nåt.

Fick reda på att jag börjar 2 idag för att vi har ingen svenska. Rätt chill men ändå inte :q
Ska nog lyssna på Oh, Sleeper och spela harpan till bussen kommer och chillar.

I maj ska jag och hands däcka till Toscana i Italien och dricka öl och äta toscanatårta.
Vi ska också hyra sånadär coola vespor och vurpollon och glida runt där och chilla.


Nu ska jag städa mitt rum tror jag :@

Getkloner och bittra älgar
/ cal mgal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0