Fnaskwikman och våfflor

Igår däcka jag o Wikman o Finne till luckyhouse och däcka lite käk. Det va nice, men jag tror att kinesen är lite kåt på wikman.
Finne och Wikman tog en varsin öl, och jag fick ta en cola. Ovärt.

Efter vi käkat drog jag och kåta wikman hem till mig och drack öl och spela nhl, sen kom några fnask också. Tror dom hette My och Jocke eller nåt. Fnask var dom iaf.
Sen bestämde jag och Wikman oss för att däcka nånstans o parta lite. Vi gick till bussen, där vi träffade henze. Sen mötte vi Finne, Jonas och Kribbe vid station. Vi chillade i kylan ett tag tills vi knatade till 2ornas party.
Vi stod där utanför ett tag tills vi bestämde oss att däcka in.
Det va mycke fnask och fnask där. Fick en öl av Joppe och en öl av Nisse, då blev jag glad.
Efter ett tag var vi tvungna att gå. Så då gick jag o wikman till mot stationen. Vi skulle ta 1 bussen. Men vi råkade gå in till Cissi ett tag och värma oss, där vi träffade Sillen o Drag o massa grabz.

Sen rushade vi till bussen. Det va jobbigt, höll på att dö.
När vi kom hem till mig så kollade vi på Macgyver och chillade lite.

Idag har jag och Wikman lagat belgiska våfflor som blev asnice :D
Vi har bestämt oss för att öppna ett våffelhak i Bålsta: "Våfflor och Fnask!"


Ikväll tänkte vi knöggla lite Finkbrau iaf :D

/ Calfnask

Kommentarer
Postat av: Céline

Varför länka du inte till min blogg ditt fnask?:(

2009-03-23 @ 22:29:23
URL: http://ortenblad.blogg.se/
Postat av: fnaskhora

Akta så inte jag kanske gör det nu!

2009-03-23 @ 22:54:19
URL: http://dackamuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0