Våfflor överallt!

Idag vare våffeldagen. Jag vaknade, va tvungen att passa min syrra så hon inte ramla ner för soffan o dog. Hon hade tagit bort en tand och fick lugnande, så hon va lite rolig.
Sen råkade jag slänga i lite våfflor i käften och chillade ett tag.

Efter ett tag råkade My komma. Vi skulle till Megz skegz och käka wafflies.
Så vi tog en våffelsmet under armen och begav oss mot hagviken.
På bussen träffade vi Sillen och Natta.

När vi kom till hagviken så visste ingen vart exakt Meg bodde. Natalie lurade oss på en fet omväg, men till slut råkade vi hitta dit.

Drag och Pizzajocke va där. Jag tror att Drag käkade mest våfflor.
Hon käkar alltid mat och kakor. Hon är ett snaskfnask!
Och hon fyller 14 imorrn också :D



Avslutar med en bild på Pizzajocke som äter våfflor

/ Erik Ponti och den enarmade banditen cal

Kommentarer
Postat av: pizzajocke

pizzajocke & skogsjocke !!!!!!!!!!!!!

2009-03-26 @ 10:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0